
Andrzej Borcz
Obecnie trener i konsultant biznesowy, a także Prezes Zarządu spółki Enterprise Advisors Polska, wspólnik Kancelarii Prawnej Gut & Wspólnicy, inwestor na rynku nieruchomości.
Andrzej Borcz to pierwszy w Polsce certyfikowany trener Cialdini Institute, który pomaga wykorzystać psychologię decyzji do budowania przewagi w biznesie. Jego sprawdzone strategie zwiększają efektywność sprzedaży i komunikacji, angażując klientów i partnerów w sposób, który działa. Jego podejście to konkretne narzędzia, które przynoszą trwałe rezultaty – prosto z praktyki.
Posiada 20 lat praktycznego doświadczenia w sprzedaży. Karierę rozpoczynał w branży gastronomicznej, pracując jako barman. Od 2001 związany z producentem napojów energetycznych jako Regionalny Kierownik ds. Promocji. Od 2002 roku Przedstawiciel Handlowy, a później jako Regionalny Kierownik Sprzedaży i Krajowy Menedżer ds. HoReCa w Wyborowa S.A. Pernod Ricard. Kierował działem sprzedaży w kanale HoReCa na stanowisku Dyrektora Sprzedaży ds. HoReCa. Tworzył innowacyjne programy lojalnościowe, merchandisingowe oraz edukacyjne. Wraz z grupą ekspertów rynku gastronomicznego zbudował platformę edukacyjną dla partnerów handlowych pod nazwą Best in Class – Horeca Management Program. Odpowiedzialny również za stworzenie oferty i rozwój sprzedaży w kanale B2B. Następnie Prezes Zarządu spółki zarządzającej lokalami gastronomicznymi w segmencie premium. Kolejnym doświadczeniem zawodowym było zarządzanie spółkami w grupie kapitałowej notowanej na GPW (do której należą również podmioty operujące w segmencie HoReCa) na stanowisku Członka Zarządu i Dyrektora Zarządzającego. Obecnie trener i konsultant biznesowy, a także Prezes Zarządu spółki Enterprise Advisors Polska oraz Areny Biznesu. Prowadzi szkolenia z zakresu: Budowy strategii rozwoju marek w kanale gastronomicznym, zarządzania sales force’m w kanale HoReCa; zarządzania i selekcji kluczowych klientów HoReCa, negocjacji, technik sprzedaży, komunikacji z klientem, zarządzania lokalami gastronomicznymi. Prowadzi projekty coachingowe z zakresu negocjacji oraz wizyt handlowych.
Etyczna perswazja
7 zaskakujących sposobów, które zwiększą Twoją skuteczność w biznesie