Krzysztof Marzec
CEO w DevaGroup, agencji z tytułem Partner Google Premier i Google Rising Star.
W branży SEM od 2005 roku. Trener SEO, Google Ads & Analytics, prowadził szkolenia dla najlepszych agencji i domów mediowych bezpośrednio na zlecenie Google, szkolił w Akademii Google Partners. Autor trzech książek, ponad setki artykułów i wysoko ocenianych kursów on-line. Wykładowca m.in. Uniwersytetu Jagiellońskiego, Akademii Górniczo-Hutniczej oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera.
Gościł na scenach kilkudziesięciu konferencji (m.in. MobileTrends, SEM Camp, Targi eHandlu, Internet BETA) zdobywając wysokie miejsca i nagrody publiczności. Na największej branżowej konferencji w Polsce (I love Marketing) dwukrotnie zajmował pierwsze miejsce – w kategorii Ads & Analytics oraz w dniu poświęconym SEO. Jest pomysłodawcą i organizatorem semKRK, wyjątkowej, krakowskiej konferencji dedykowanej miłośnikom SEM, SEO i Analityki oraz gali nagród semKRK Awards. Pracował dla takich marek, jak: Allegro.pl, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Sędzia konkursów European Search Awards i Global Search Awards.
Jak dane i AI zmieniają marketing?
Opowiem jak AI i najnowsze funkcje systemów reklamowych mogą zmienić Twój marketing
Dowiesz się, jakie narzędzia marketingowe dają najlepsze efekty
Poznasz szereg narzędzi, jakie najlepsze firmy wykorzystują w swojej codziennej pracy
Dowiesz się jak osiągać lepsze wyniki reklamowe bez konieczności podnoszenia budżetów
Zobaczysz jak spójna strategia, w postaci konkretnych działań, daje lepsze rezultaty